PS vystup

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Wed Oct 16 20:56:43 CEST 1996

"Jozef Hitzinger wrote:"
:
: On Mon, 14 Oct 1996, Antonin Strejc wrote:
:
: ...
: >
: > Vyzkousel jsem latex2html pro prevod asi stostrankoveho casopisu Acta
: > Polytechnica do html. Jedna se o casopis CVUT v Praze, obsahujici
: > vedecke prispevky, kde se to matematikou a obrazky jen hemzi. Moje
: > zklamani bylo prave z toho, ze "ukazky vypadaly moc nepekne".
: ...
:
: Prosim vas, potreboval by som prevadzat veci z TeXu na WWW stranky.
: Exisuje nejaky rozumny sposob ako to urobit, tak aby kvalita vysledku
: bola uspokojujuca?
Vystavujte to v .pdf formatu, s pouzitim Type1 fontu.
:
: Zdalo by sa mi logicke, keby si Neckejp mohol stiahnut font a ten potom
: pouzivat.
Novy netscape uz pdf zacina podporovat.

Petr Sojka
:
:  - Jozef Hitzinger, student of theoretical physics at Comenius university
:                                                         Bratislava, Slovakia