PS vystup

arnost arnost at uivt.cas.cz
Wed Oct 16 17:35:16 CEST 1996

 >Sender: owner-csTeX at cs.felk.cvut.cz
 >Date: Wed, 16 Oct 1996 17:04:42 +0200
 >From: Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV <wagner at cesnet.cz>
 >
 >On Wed, 16 Oct 1996, arnost wrote:

 >Existuje balik cs2cm-vf, kde jsou virtualni skripty pro prevod cs->cm.
 >Nezkousel jsem to, takze nevim, jak umistuje diakritiku. Samozrejme by
 >bylo lepsi prevest primo cs-fonty na type1. Umi to nekdo?

nejvetsi problem je zrejme v akcentovanych znacich (hacek je vetsi nez
ten z cm, carka taky jina) zminovana paradissa je udelana primym
prevodem z cm, takze prostredky na to jiste jsou. Pokud by se dodelal
hacek a carka, sla by na Bakomu nasadit a2ac --- to se mi zda vubec
nejmene bolestive.

takze uz jen najit nekoho, kdo se do toho pusti

arnost