PS vystup

Josef Tkadlec tkadlec at math.feld.cvut.cz
Wed Oct 16 15:32:46 CEST 1996

> Nevim presne, co myslite pod  pojmem  "vystaveni  na  Internetu".
> Kazdopadne,  kdysi jsem se setkal s konvertorem latex2html, ktery

Jedna se mi o texty (odborne matematicke clanky, priklady pro studenty,
...), ktere jsou urceny k tomu, ze si je pripadny zajemce vytiskne. Jak
tu bylo mezitim zmineno, konverze do html by drasticky snizila jejich
uzitnou hodnotu, proto pouzivam PostScript. Pripada mi ale jako zbytecne
plytvani (papirem, casem, ...), aby se soubor nejprve vytiskl a pak
teprve aby si pripadny zajemce rozmyslel, zda ho to zajima ci nikoliv.

Pokud tomu dobre rozumim, problem necitelnosti souboru (pri malem
rozliseni) ziskaneho programem dvips spociva v tom, ze dvips vyrabi
vektorovy popis z bitove mapy takovym zpusobem, ze si s tim PS prohlizece
pri zaokrouhlovani na mensi rozliseni neporadi. Existuje pry (snad)
moznost pracovat s vektorovymi popisy cm fontu, coz by asi resilo muj
problem. Zadne blizsi informace vsak nemam a jakekoliv informace i v
tomto smeru by mne velice zajimaly.

Josef Tkadlec
mailto:tkadlec at math.feld.cvut.cz
http://math.feld.cvut.cz/tkadlec/