Faxovani z MS DOSu

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Oct 16 10:13:14 CEST 1996

On Tue, 15 Oct 1996, Leo Hadacz wrote:

> tak ne, 6x, a 3x ze serveru cs.felk.cvut.cz. je tam holt hodne konferenci.
> nedalo by se s tim neco delat pane Bily?
>
> leo

Jenom? Tak to mne prisel zatim 12x.
Z toho dvakrat na soukromou adresu (stejnou), zbytek z konferenci.
Pravda, nemam tam to varovani, protoze muj obvykly prasek, totiz mail
reader, umi MIME, takze naopak vidim, ze text dopisu je v attachmentu,
zatimco telo dopisu je prazdne.
 Toho cloveka uriznout nebo rovnou zariznout.

  Vsechny zdravi
                          Bohumil Chalupa