[cs|make]index s emx

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Oct 2 13:24:28 CEST 1996

Petr Sojka pise:

>nezprovoznil jiz nekdo csindex 211c vyuzivajici
>veskerou dostupnou pamet (pres extender, napr. emx, rsx)
>pro trideni velkych rejstriku pro dos?
>[na unixu to funguje, ale pod dosem hlasi neco jako `core failed']

Tak to bych taky moc potreboval. Pokud to pro nekoho bude uzitecne,
nabizim know-how, jak jsem se vyporadal s rejstrikem u knihy se
zhruba 10 000 indexovymi odkazy:

1) pokus pustit CSINDEX samozrejme failed

2) snaha o redukci souboru *.idx --> pascalovsky filtr odstranujici
   opakovane radky (opakuje li se heslo vicekrat na teze strance),
   bylo jich docela dost. Redukce v mem pripade asi na 50-60
   procent (filtr mohu poskytnout)

3) druhy pokus s CSINDEX, opet failed

4) natazeni *.idx do Text602, funkce abecedniho trideni sloupcoveho
   bloku (486DX/50MHz - asi 3 hodiny casu). Cas narusta kvadraticky
   s poctem polozek. Jeste jsem, myslim, pro zrychleni trideni vymazal
   sloupcovym blokem vsechny retezce `\indexentry' a po setrideni
   zase doplnil zpet (ale nevim, kolik casu se tim usetri)

5) rozdeleni setrideneho *.idx souboru na tri casti (A-H, I-P, R-Z)
   nebo tak nejak (zhruba rovnomerne velke kusy)

6) jednotlive tretiny *.idx zpracovany postupne CSINDEXem

7) spojeni a uprava tri *.ind souboru do jednoho spolecneho

S pozdravem
Antonin Strejc

J  Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938
L  Czech Technical University in Prague              Computing Centre
L  Czech Republic                            Zikova 4, 166 35 Praha 6