Mam problem

Beetlejuice kub20um at axpsu.fpf.slu.cz
Tue Oct 29 19:41:35 CET 1996

Ahojte :)
Jsem zacatecnik v TeXu a chtel jsem si vytisknout manual k LaTeXu
dodavany v baliku CSTeX. Pri kompilaci (jinak to jako programator neumim
nazvat), ktera probihala nekolik desitek radku v pohode bez chyb
(kompiloval jsem csstruc.tex - yen hlavni soubor ktery se ma kompilovat
trikrat) mi to najednou zarvalo:
Process terminated by SIGSEGV
core dumped
Bad command or file name

Co zpusobilo tu chybu nevim.... vznikl peti-megabajtovy core soubor...a
jsem v koncich. Par lidicek mi rikalo ze to je hardwarem... je to mozny?
Mam AMD386DX/40MHz/8MB.

Prosim pomozte jestli muzete...... "kratsi" soubory to "kompiluje" v pohode.
Budu povdecen za jakoukoliv odpoved. Diky

						Beetlejuice

1996 (c) Beetlesoft