Na konci prvni stranky

Pavel Pinkas pinkasp at chera11.che.wisc.edu
Fri Oct 11 20:47:29 CEST 1996

Dobry den (i kdyz v Evrope spis Peknou pozdni noc)

mel bych hned dva dotazy.

1. Zacal jsem cist TeX book a experimentovat podle nej, ale  hned
pri  cviceni se souborem story.tex mi nesouhlasi udaje o overfull
boxech (pri lamani do uzkeho sloupce). Predpokladam,  ze  to  asi
neni v poradku (?)

2. Potreboval bych (ted pro zmenu v LaTeXu), aby se mi  po  prvni
strance  zmenil vzhled stranky a uz zustal az do konce dokumentu.
Pouzivam fancyheadings.sty na hlavicky a  paticky  (nemenim  tedy
pagestyle  jako  takovy)  a  vsiml  jsem  si, ze kdyz predefinuji
strance, tak je to aplikovano hned jeste na teze  strance.  Zatim
to  resim  metodou  "pokus  - omyl", v konecne verzi dokumentu si
najdu vhodnou polohu pro redefinice a je to v poradku. Ale jednak
jsem liny, jednak by me zajimalo jak to vyresit efektivneji.

                    Dekuji                     Pavel Pinkas