rejstrik

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Fri Nov 29 11:15:14 CET 1996

>neni omezeny napriklad poctem otevrenych souboru pro zapis? (treba 15)

Inu tato namitka mne take napadla, ale pak jsem si uvedomil, ze po zapisu
nejake polozky lze soubor uzavrit a otevrit jej az tesne pred zapisem dalsi
polozky (nejprve pro cteni). Takyby se dalo vsechno psat nejprve do jednoho
souboru  a ke kazde polozce pripsat identifikator souboru do ktereho se ma
nakonec dostat.

                Václav Studený