LCzech.sty

Jan Prikryl prikryl at weinberl.cg.tuwien.ac.at
Fri Nov 22 10:07:52 CET 1996

> Date: Thu, 21 Nov 1996 23:10:23 +0100
> From: Hans Ginzel <Hans at mail.kolej.mff.cuni.cz>
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz
> Subject: LCzech.sty

> Dovolil bych upozornit na jeste jednu asi chybu v zipech.
> V czech.sty je test jestli se nahodou nepreklada formatem LaTeX2e. V
> kladnem pripade se vola LCzech.sty.
> Ovsem ja jsem v zipech z math.feld.cvut.cz zadny lczech.sty ani
> lslovak.sty nenasel. Predpokladam, ze autori meli na mysli, ze v
> adresari TeXInput\LaTeX2e\csLaTeX\ bude existovat kopie toho
> [...]

V tar.gz verzi to je (bylo - minuly tyden) ... czech.sty v adresari
csplain a lczech.sty v adresari cslatex.

Jeste bych prosil o melou radu: ne koho se mam obratit ohledne chyb
(mozna to nejsou chyby, jenom proste spatne nastaveni cest) v hyphen.cfg
v cslatex formatu?

hyphen.cfg je verze 3.01a (1995/02/19), jedine co je videt, je, ze jej
v roce 1994 vytvoril pan Zlatuska ...

A do budoucna - byl by zajem ze strany UNIXove orientovanych uzivatelu
o distribuci, jez by se dala bezbolestne zaclenit do teTeXu?

Dik.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
              Vienna Institue of Technology, Austria