Presna pozicia od okraja

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Nov 20 11:04:53 CET 1996

>  Dobry den.
>    Mam nasledujuci problem. Potrebujem vytlacit text v zhruba takomto
>  formate:
>    text,.. feddc wsdxwq edfw                1
>    wedfwe, wedf,e  dfwe
>    fwedf, dca. FDWE ds fvrgbgv
>    regfsegv,fseaf .awegferrr                3
>    wefved.
>     wafcwea, fveaw
>    yuiwdj, wfquichej wdecfh cwi            10
>     .
>     .
>     .

> [...]

ja som si to vyriesil jednoducho cez picture s nulovovymi rozmermi, tak ako
je na priklade. Pripadne, ak chcete aby cisla boli v strede jednotlivych
poloziek, tak to treba dat este aj do parboxu. Toto pojde cez strany,
tabular nie.

Zdravi
                 Ladislav Bitto
                         GFU SAV

\documentstyle[12pt]{article}
\begin{document}\noindent
\def\do#1{\unitlength1.0cm
\begin{picture}(0,0)\put(14,0){\makebox(0,0)[r]{#1}}
\end{picture}}

\parindent0mm
\do{1} A je to na zabavu dobre.\\
\do{11} A je to na zabavu dobre, bla bla bla.\\
\do{333} A je to na zabavu dobre.\\
\do{1211} A je to na zabavu dobre, bum bum bum.\\
\do{0911} A je to na zabavu dobre.\\
\do{11} A je to na zabavu dobre, chvala bohu.\\
\end{document}