uvozovky

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Nov 19 12:17:46 CET 1996

> [...]
> pak muzete psat ``bla bla `bla' bla bla''.
> \bye
>
> A vysledek:
>
> This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (preloaded format=csPlain
> 96.11.18)  19 NOV 1996 09:26
> **&csPlain uv2
> (uv2.tex The format: csplain <Sep. 1996>.
> The cs-fonts are preloaded and A4 size implicitly defined.
> (g:/emtex/texinput/csplain/czech.sty
> Document Style Option `czech' Ver. 1.5, <Apr.1995>.
> Czech hyphenation used. \frenchspacing is set on.
> The \^, \`, \', \v, \" and \r expands to characters by ISO-8859-2.)

V souboru czech.sty je chyba. Pokud si to spravne pamatuji (kdysi jsem si
to opravil a uz nemam vadnou verzi), staci v definici \douvr@ resp. \douvl@
(je to uplne na konci souboru) zmenit \@clqq resp. \@crqq na \clqq resp.
\crqq. Pak (s volbou cstex) by melo vse fungovat.
                              Jaromir Kuben

> l.3 pak muzete psat ``
>                       bla bla `bla' bla bla''.
> ? x
> No pages of output.
>
> Pritom je ale \@clqq v czech.sty definovano.

V me verzi definovano nebylo. Podle vyse uvedene hlasky neni ani ve Vasi.

                              Jaromir Kuben