Unix, Latex2e a DeclareLanguage

Jan Prikryl prikryl at weinberl.cg.tuwien.ac.at
Sat Nov 16 20:00:31 CET 1996

> Date: Sat, 16 Nov 1996 19:08:48 +0100
> From: TheBenO Peter Straka <straka at kesp.elf.stuba.sk>
> Subject: Re: Unix, Latex2e a DeclareLanguage

> zatial som kompiloval len TeX na Sun ale teraz sa chystam aj ne SGI
> ja vsak pouzivam web tex

Uz jsem to trosku prostoural, jde o to, ze csplain/hyphen.cfg pri
definici \english nacita hyphen.tex (v teTeXu v
generic/config/hyphen.tex), a tento soubor obsahuje pouze jeden radek
"\input hyphen.cfg", cimz se zacne zpracovavat ten puvodni cstexovsky
hyphen.cfg. Ze to pak rve, se mi zda logicke.

Od tohohle pomohlo nacitat misto hyphen.tex primo anglicke deleni (v
teTeXu ushyph1.tex, tusim), pak to proslo, jenze ted se mi bije
babelovske delni slov a to deleni, co pochazi z cstexu. Respektive,
musim prijit na to, jak obelstit ten babel, pokud mozno aby se vubec
nenatahnul - mam stejne pocit, ze ty tabulky deleni jsou pro jine
kodovani. Asi zacnu cist manualy :-))

-- JP