?CSED?: klavesnice se odpoji uz pri SPUSTENI editoru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Nov 15 10:33:15 CET 1996

> Zda se, ze muj problem je jiny, nez ty, ktere se jiz povedlo vyresit: CSED
> mi odpoji klavesnici uz pri spusteni a ne az po te, co jeho praci ukoncim. a
> protoze nreaguje na pokyny mysi, tak se v tom okamziku neda delat nic nez
> restartovat pocitac.
>
> Poustim jej na pentium 75. Dal jsem si do autoexecu keyb us a overil jsem,
> ze se ten prikaz uskutecnuje. Zkusil jsem zakazat download fontu, nic se
> nezlepsilo. Tak jsem si  z prace prinesle novy a v praci fungujici csed.exe,
> ale zase nic. Zkousel jsem jej spustit bez tech ruznych rezidentnich
> [...]

napriek tomu, ze nepouzivam CSED pozrel som sa na to. Ztiahol som zo siete dve
verzie a skusil som ich pustit. Na mojej masine (Pentium 133/16) isli obidve
verzie tak, ze masina nikdy nestvrdla. No ale par veci nefungovalo dobre, napr:
ulozi sice subor paramerov css.par, ale ma potvoru furt rovnaky. Mozem pisat
rozsirene znaky, ale furt pouzije standardny kod (dokonca aj vtedy, ked je
systemovo prehodena kodova stranka!).

Z toho usudzujem, ze mate asi inu verziu (novsiu?). No ale to je jedno. Myslim
si, ze chyba je v zdrojovom kode programu. Chyba v allokacii, nieco sa prekryva
v pamati....

Pamatam sa, ked som daval svoj editor kolegom. Volaaky prikaz u mna isiel, ale
na volajakej masine nie. Nic mi nezostavalo, len sadnut si k tej masine a tam
to ladit, kym som neprisiel na pricinu. Mozem potrvdit, ze staci ozaj
malickost a bude Vam to robit niekde hotove divy.

Takze moj napad je (asi nie dobry, ze) poprosit autora, aby sa nato pozrel,
pripadne ak poskytne zdrojovy kod, mozno niekto na tu chybicku pride.

Zdravi
                       Ladislav Bitto
                       Geofyzikalny ustav SAV
                       842 28 Bratislava            e-mail: geoflabi at savba.sk