latexcad a spol.

Josef Krob jokr at ics.muni.cz
Thu Nov 14 15:44:47 CET 1996

On 14 Nov 96 at 13:31, Filip Kadlec wrote:

> Dobry den.
> Pokousim se vytvorit dokument s obrazky vytvorenymi pomoci Latexcadu, lec
> nedari se mi. Instaloval jsem verzi Latexcadu 1.7 a podle pokynu vlozil do
> hlavniho souboru:
> \usepackage{latexcad}
> . Kdyz spustim preklad, dostanu nasledujici hlasky:
>
> ! Paragraph ended before \typeout was complete.
> <to be read again>
>                    \par

Potykal jsem se se stejnym problemem  a nedela to jenom jeden styl z
baliku, ale jejich vetsina. Odstranil jsem to beze snahy pochopit to
(z casovych duvodu :-) ), postupnym editovanim stylu po kazde
nahlasene chybe, az jsem tak docilil funkcniho stavu. Takze sede
ramecky, stiny apod. vse jde velice snadno.

(Nejdrive je ovsem nutne styly zbavit atributu Read only)

Bud muzete podstoupit stejnou cestu --- vesmes jde pouze o to, ze je
treba priblizit koncovou zavorku (nechybi, ale je pred ni \par), nebo
mohu poslat ZIP, ve kterem bude vse v overene a funkcni podobe.

Josef Krob

>            Filip Kadlec

Katedra filosofie           _/ _/_/_/ _/  _/ _/_/_/ Dept. of Philosophy
Filosoficka fakulta        _/ _/  _/ _/_/   _/_ _/  Faculty of Arts
Masarykova universita _/  _/ _/  _/ _/  /  _/  _/   Masaryk University
A. Novaka 1          _/_/_/ _/_/_/ _/  _/ _/   _/   tel.:(42 5) 41 12 11 63
660 88 Brno         Josef Krob    jokr at phil.muni.cz fax.:(42 5) 41 12 14 06
                      http://www.phil.muni.cz/~jokr