?CSED?

Jan Valdman VALDMAN at hermes.zcu.cz
Tue Nov 12 18:01:29 CET 1996

> jeho chodu a tu mi kdosi rekl, ze tento problem je znam a ze CSED dela
> potize vsem procesurum intel od 486 vyse a ze se nevi proc a ze to
> neprozradil ani jeho autor a ze ostatne to je duvod proc jiz v instalaci
> csTeXu neni.

Myslim ze stale je, ale pata instalacni disketa neni verejne
vystavovana

> Mam se dale pokouset CSED zprovoznit  a nebo rezignovat. Pokud mi radite
> zprovoznit, nenapada vas, v cem je chyba? Pokud mi radite rezignovat,

Uz jsem se k tomu vyjadroval nekdy pred rokem, ale rad Vam moje
zkusenosti zopakuji.

- csed mi blokuje pocitac po ukonceni editace a to tak, ze "odstreli"
  klavesnici. Duvodem je asi spatne casovani I/O operaci s radicem
  klavesnice. Dela to pouze na rychlych pocitacich ( 486DX/66 a vyse).
  Cele to nejak souvisi i s cestinou v csedu a ukladanim na disk.
  Mne to na DX4/100 zamrzne tak v 15%-70% pripadu (asi podle pocasi
  :-) ).
- pomuze: - vypnout turbo
          - nejprve ulozit soubor a pak ukoncit editor
          - spustit editor mysi znovu
          - laborovat s cache nebo cestinou
- Nejlepsi by asi bylo pred startem csedu softwarove vypnout turbo a
  potom ho zase zapnout. Neumite to nekdo?

s pozdravem
Jan Valdman