supertab

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Mon Nov 11 18:03:41 CET 1996

"Jiri Hospodka Ing. K331 wrote:"
:
: Dobry den,
: potykam se se sazbou ldouhych tabulek (vice jak jedna strana). Pouzil
: jsem styl supertab, ale nepracuje podle predpokladu:
:
: Pouzit longtable.sty jsem nezkousel, jelikoz se mi ho nepodarilo
: rozbalit, pro prekladu DTX souboru LaTeX hlasi:
:
: ! LaTeX Error: Font family `OT1+cmtt' unknown.
:
: See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
: Type  H <return>  for immediate help.
:  ...
:
: l.93 ...mtt}{bx}{n}{<-> ssub * cmtt/m/n}{}
:
: Poradi mi nekdo?
Toho hlaseni si nevsimejte a manual se Vam prelozi v poradku.
Pak Vam odpadnou problemy s rucnim zlomem nebot
longtable Vam bude lamat tabulky do stranek sam
s vkladanim hlavicek/paticek na kazde strance automaticky.
Zdravim
Petr Sojka
:
:        za odpoved dekuje           jiri hospodka
: