Otoceni strany o 90 stupnu v postscriptu, slouceni *.ps souboru

Petr Mikulik mikulik at labs.polycnrs-gre.fr
Mon Nov 11 09:12:17 CET 1996

> Pokousel asi dva dny prijit na to, jak otocit PS stranku a4 z portrait
> do landscape (na lezato), pomoci baliku psutils (na linuxu) jsem to
> dokazal pouze za cenu zvetseni velikosti strany na a3, jinak byla
> kresba oriznuta. Nevite, jak to lze udelat?

Orezanivani se mi jiz podarilo vypnout. Zpusoboval to pstops definovanim
clippingu. Je treba prefiltrovat vystup z pstops sedem:

pstops 2:0(31mm,9.7cm)+1(31mm,-4.5cm) vstup.ps |
    sed "s*/initclip\[*/initclip {} def  /DONOTLIKEinitclip\[*" >out.ps

***  Petr Mikulik, mikulik at polycnrs-gre.fr, tel. (33-04-)76887426
***    Laboratoire Louis Neel, Grenoble, France
***  Permanent address: mikulik at physics.muni.cz
***    Dpt. of Solid State Physics, Masaryk University, Brno, Czech Republic
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (X-ray physics;OS/2,TeX,C++,freeware)