nove verze davek v MNU pro CSTeX

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Nov 25 12:27:17 CET 1996

Vazeni kolegove,

oznamuji, ze jsem do csTeXu (pro DOS) pridal nove verze davek pro system
MNU podle navrhu pana J. Demela, kteremu timto dekuji za dukladne
zpracovane podnety a castecnou realizaci ukolu.

Novy soubor mnu.zip jsem vystavil na math.feld.cvut.cz://pub/cstex/msdos,
tj. na obvyklem miste. Krome tohoto souboru doznaly zmeny jeste nektere
dalsi veci.

Popis zmen:

- je vyresena roleta METAFONT tak, aby bylo mozne pouzivat napriklad mfpic
a pritom zanaset generovana .pk do odpovidajicich adresaru. Myslenka je
takova: METAFONTEM staci vyrobit metriku do aktualniho adresare (kde se
objevi bitmapa a v jakem rozliseni neni podstatne). Pak lze generovat
bitove mapy vramci automatickeho generovani fontu. Pokud ale zmenime
vstupni .mf, musime umet vymazat vsechny "stare" .pk, aby byly ovladace
prinuceny generovat nove. K tomu jsem vytvoril jednoduchy programek.

- Rozsirena moznost zmeny tiskaren.

- Dalsi drobnosti a upravy napoved menu systemu.

- Rozsirena dokumentace o nove veci a zminky o editorech.

- Soubor zmeny.txt je nyni tez soucasti DOSove casti csTeXu a kopiruje se
pomoci davek na diskety. Tim je lepe zjistitelne, v jake verzi csTeX
pouzivate.

- Jsou pribaleny davky i-add.bat a i-remove.bat od pana J. Demela.

Pokud by s tim byly nejake zasadni problemy, dejte mi prosim vedet.
Priznavam ze DOS prilis nepouzivam.

Petr Olsak

PS: CSTUG zrcadli csTeX na ftp.cstug.cz (alias ftp.muni.cz) v adresdari
/pub/tex/local/cstex. V soucasne dobe toto zrcadleni trochu pokulhava,
protoze zmena provedena 8.11.96 se do oficialniho mista CSTUGu zatim
nepromitla.