supertab

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Mon Nov 11 08:48:00 CET 1996

Dobry den,
potykam se se sazbou ldouhych tabulek (vice jak jedna strana). Pouzil
jsem styl supertab, ale nepracuje podle predpokladu:

1. bud zlomi tabulku tak nestastne, ze mu zbytek vyjde prez celou
dalsi stranu, ale na te uz to zalomit nedokaze, nebo

2. zacne tabulku na nove strane, ale ke zlomu vubec nedojde.

Problem je v tom, ze jednotlive polozky (radky) tabulky jsou dost
vykoke (kolem 6-ti cm), protoze odsahuji obrazky (zarazene pomoci
\epsfig). Nalamat by to melo vsak jit-kolem je holy text.

Da se nejak v tabulce rici "tady udelej zlom"? Potom bych to dodelal
nejak "rucne"-neni casu nazbyt a vysledek uz mel byt vytisten.

Pouzit longtable.sty jsem nezkousel, jelikoz se mi ho nepodarilo
rozbalit, pro prekladu DTX souboru LaTeX hlasi:

! LaTeX Error: Font family `OT1+cmtt' unknown.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.93 ...mtt}{bx}{n}{<-> ssub * cmtt/m/n}{}

Poradi mi nekdo?

       za odpoved dekuje           jiri hospodka