Ram kolem textu

Stanislav Labik Stanislav.Labik at vscht.cz
Thu Nov 14 13:06:57 CET 1996

Vazeni,

potreboval bych zvyraznit text v LaTexu pomoci ramecku.
Zatim jsem to delalo pomoci \fbox, coz ovsem delalo problemy
pri zalomeni stranek Pokousel jsem se proto laicky upravit
changebar.sty, ale ani tam jsem neuspel, protoze svisle cary
byly na ruznych umisteny na ruznych horizontalnich polohach.
Nevi nekdo, jak udelat ramecky, ktere by se automaticky
rozdelovaly na zalomeni stranky?

Zdravim,

.

Stanislav Labik

Department of Physical Chemistry | E-mail: labik at vscht.cz
Institute of Chemical Technology | Phone: (422)24354093
Technicka 5                      | Fax:   (422)24310273
Prague 6                         |
166 28                           |