?CSED?

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Tue Nov 12 11:16:27 CET 1996

Nerad obtezuji, lec zvykl jsem si kdysi pouzivat k editovani TeXovych
dokumentu spatny editor CSED, ktery byl kdysi soucasti instalace csTeXu, a
clovek se ze vseho nejhure zbavuje prave svych spatnych zvyku. Nyni vsak, na
svem novem pocitaci, teno program zatim nedovedu pouzit leda k  zastaveni
jeho chodu a tu mi kdosi rekl, ze tento problem je znam a ze CSED dela
potize vsem procesurum intel od 486 vyse a ze se nevi proc a ze to
neprozradil ani jeho autor a ze ostatne to je duvod proc jiz v instalaci
csTeXu neni.

Tohle vse se deje v dosu. Spostim-li CSED v OS2, vim, ze se toto jednani
bude zdat mnoha lidem ponekud prilis posetile, je vsechno v poradku.

Mam se dale pokouset CSED zprovoznit  a nebo rezignovat. Pokud mi radite
zprovoznit, nenapada vas, v cem je chyba? Pokud mi radite rezignovat,
neporadite mi take nejaky editor, v nemz bych  si mohl
 stejne snadno programovat vlastni klavesove zkratky a ktery by, na rozdil
od CSEDU, bral i ohled na to, ze nekdo pohnul mysi?

Dekuji a zdravim.

                        Vaclav Studeny