Cislovani stranek

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Fri May 31 09:26:40 CEST 1996

> Prosim o radu jak zajistit cislovani stranek v
> pravem hornim rohu tahiti typu :
>
> 		12345.123
>
> kde 12345 cislo nastavene pro jednu kapitolu a
> 123 se meni dle poradoveho cisla strany v
> kapitole. ktere se meni automaticky. Kdezto prvni
> cislo si nastavim ja sam.

Nejjednodusseji asi takhle (v plainu):

  \newcount\chapcnt   \chapcnt=0
  \def\chapter{\pageno=1\advance\chapcnt1\relax}
  \headline={\hfil{\tenrm\the\chapcnt.\the\pageno}}

Samozrejme je pak rozumnejsi napsat \chapter tak, aby treba rovnou
vypisovalo nazev kapitoly. Dalsi moznost je napsat to tak, aby i TeX
pri prekladu vypisoval cisla stranek v pozadovanem tvaru:

  \countdef\chapno=0 \chapno=0
  \countdef\pageno=1
  \def\chapter{\pageno=1\advance\chapno1\relax}
  \headline={\hfil{\tenrm\the\chapno.\the\pageno}}

Pod AmSTeXem to bude stejne, pod AmSppt je potreba misto \headline nastavit
\leftheadtoks a \rightheadtoks. Pod LaTeXem se nejspis napise neco jako
\documentstyle{CislujKapitoly} (:-))

                                                           Michal Kubecek