LaTeX Editor 1.0

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Thu May 30 13:31:05 CEST 1996

>LaTeX Editor
>
>Editor usnadnujici pripravu dokumentu ve formatu LateX. Umoznuje jednoduse
>vkladat prikazy LaTeXu. Dalsi parametry:
>* velikost editovaneho souboru je omezena na 64 kB
>Autor: Tomas Holub

Nechce se mi verit, ze jeste dnes, v roce 1996 muze nekdo uvest
do zivota editor s omezenim malloc 64kB a nabizet jej pro
"prijemne LaTeXovani". Pusobi to na mne jako spatny vtip.
Mozna, kdyby se tuto nesmyslnou omezujici podminku, vrhajici
produkt moralne o mnoho let zpet, podarilo odstranit, nalezl by
editor uplatneni. Nebudu ale zobecnovat, jen rikam svuj nazor:
dekuji, nechci. Treba jini budou mit jiny nazor.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc    (strejc at vc.cvut.cz)   Phone: +42-2-24352938