Latex --> MS WORD 6.0

Jiri Vesely jvesely at karlin.mff.cuni.cz
Thu May 30 13:19:02 CEST 1996

> (slightly off-topic .... mirne od tematu)
> Ja jsem na Scientific WORD videl jen reklamu a uz je to chvili, ale
> pokud si vzpominam tak s MS WORDem snad nemel nic spolecneho, nebo ano?
> Podle te reklamy (:-))sice umel spoustu veci, vcetne exportu
> do TeXu, ale cena tomu odpovidala (\aprox ?000 US$). Takze pro nejaky
> prilezitostny prevod se to zrejme nehodi.

> Jan Kybic <xkybic at cs.felk.cvut.cz>
> http://cs.felk.cvut.cz/~xkybic/       tel. 42-2-301 88 26

  Myslim, ze mate naprostou pravdu a ze jde jen o shodu
  jmen. Ja bych ho charakterisovel jako preprocesor k TeXu
  pro sekretatky apod. Nejde de facto o WYSIWYG TeX, je to
  "graficky macrosystem" umoznujici v zakulisi nahrazovat
  obrazky spravnymi sekvencemi. Je to komercni a relativne
  drahy program, clovek plati i outline formu CM fontu,
  kterou oni komercne delali v dobe, kdy jiny zdroj nebyl.
                                                -*jvesely-