Jeste clanek "Kam se podela... "

Kybic Jan student 4_95_96 k335 xkybic at sun.felk.cvut.cz
Wed May 29 17:52:50 CEST 1996

Dobry den,
	  nejsa odborne fundovany odpovedet na ostatni dotazy z dopisu,
zareaguji alespon na otazku recnickou.

> A na zaver jedna otazka recnicka: proc uz temer zadna kniha nemiva
> v tirazi navodny radek typu 'Sazba z pisma Baskerville pripravena
> tam a tam'?
Nevim, ale taky mi to chybi. Proto do temer vsech svych praci
pisu neco jako:
		Vysazeno systemem TeX v pismu Pandora.

Snad je to moralne opodstatnene, vzdyt ve stanovach CsTUGu je (nepresny
citat): ... prispivat k popularizaci TeXu ...

Nejsem si tim ale zase tak uplne jisty a taky nevim, jestli svymi ne
uplne profesionalnimi sazecskymi vykony (at uz z neznalosti, nebo
nedostatku casu) nedelam vlastne TeXu ostudu,
proto to pisu nekam dolu a nejvys tak 8pt pismem :-).