LaTeX a 2 sloupce podruhe

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu May 23 15:17:02 CEST 1996

On Thu, 23 May 1996, Ivan Simonik wrote:

> Tak to jste me nepotesil. LaTeX jsem instaloval pred mesicem. Protoze
> Linuxovska instalace LaTeXu je stara, musel jsem pred instalaci csTeXu
> upgradovat. Nevim, jestli jsem to tahal z ftp.muni.cz nebo od Vas, ale v
> kazdem pripade mam v cerstve pameti zmatek, ktery v tom archivu vladnul.
> Spousta souboru v adresari mezi kterymi se valely soubory se stejnymi
> komprimovane i nekoprimovane. Predstavoval jsem si, ze najdu nejde
> koprimovany balik i s podadresari, rozbalim, zavolam virtex a bude to.
> Opravdu tam byl zmatek a tak jsem mozna skutecne vzal neco jineho nez jsem
> [...]

Ty tri tecky (s)proste naklepane pri pouziti CS fontu nevadi, protoze tam
mame doplneny kerning. Takze je tam klidne naklepejte.

Dale: cstex/unix obsahuje cslatex.tar.gz, ktery navazuje na verzi LaTeXu z
prosince 94 (ve Slackwaru je z cerven 94 a na tu to nejede). Verzi LaTeXu
z prosince 94 najdete v cstex/unix/web2c/lib.tar.gz. Me osobne skutecne
staci roztarovat ten lib.tar.gz a cslatex.tar.gz a spustit initex. Vse
totiz se hleda v adresari /usr/local/lib/texmf, protoze pouzivam
standardni web2c instalaci. V Linuxu to ale hleda v ponekud jinych
adresarich, takze pak je drobna prace navic: (pridat linky, premistit
soubory apod.).

Havarie se trema teckami se objevila v pocesteni latexu z cervna 95 (tj.
v *mladsi* verzi, nez kterou vystavuji na cstex/unix), takze nechapu, jakym
rizenim osudu jste k ni prisel. Pro informaci, v cstex/msdos je nyni
pocesteni LaTeXu z prosince 95, kde je havarie se trema teckami opravena
(to mel na mysli pan Dont, ale s UNIXovym LaTeXem to z meho pohledu na
vec prilis nesouvisi).

Nemohu za to, ze kazdy pulrok je jiny LaTeX. Uz me to zacina unavovat.
Pouzivejte plain a mate navzdy pokoj.

Petr Olsak