problem s bm2font

BREJCHA at ikaros.zcu.cz BREJCHA at ikaros.zcu.cz
Tue May 21 15:20:47 CEST 1996

> Zdravim vas,
> mam problem s pouzitim bm2font. Spracoval som nim obrazok
> vo formate tiff a ziskal som subory
> obr.tex
> obra.pk     obra.tfm
> obrb.pk     obrb.tfm
> atd., ktore su v aktualnom adresari.
>
> Podla pokynov som v LaTeXovskom texte (pouzivam v.2e)
> vlozil riadky \input{obr.tex} a \setobr. Subor sa pretexuje bez
> problemov, ale ked chcem urobit view alebo tlacit, hlasi mi,
> ze mu chybaju fonty

Je nutne nastavit cestu pro prohlizec do aktualniho adresare.
Jestlize, pouzivate "novy" CSTeX pak v adresari EMTEX\DATA jsou
soubry scr???.cnf (??? - rozliseni) (asi pouzivate  600 DPI).
V techto souborech je potreba nastavit nasleduji polozku

+font-files={$DVIDRVFONTS:pixel.ljh\@Rrdpi\,}@f{.pk,pxl}
to je pridane. Pak prohlizec bude hledat *.pk i v aktualnim adresari.
Obdobnou opravu je nutne udelat i v souboru ljh.cnf.
                S pozdravem
                            Milos Brejcha