podivna hlaska

Pavel Pinkas pinkasp at tiger.vscht.cz
Fri May 17 11:59:47 CEST 1996

> Dobry den,
> Na jednom pocitaci v nasi ustavni siti prip pokusu kompilovat
> latexovsky soubor tex nahlasi "can not write on file ****.dvi"
>
> jedna se o lokalni disk, sitovy tex, (novellovska sit) verze texu je
> stejna jako v cstexu 95 (t.j. 3.14159 ?)
>
> u ostatnich pocitacu to funguje bez problemu. na inkriminovanem stroji
> je asi 200MB mista, a soubory lze vytvaret bez problemu.
>
> setkal se prosim vas nekdo s necim podobnym, nebo ma tuseni proc???
>
> arnost

Setkal jsem se presne se stejnym problemem, ale kdybych se rozkrajel
nevzpomenu si, jak jsem to tenkrat vyresil. Kazdopadne se podivejte
jestli nahodou inkriminovany soubor nema zakazany zapis (-r--r--r--).
Pokud ne, pak ja bych asi vytvoril novy adresar, zkopiroval tam vsechny
zdroje (ale ne .aux .log .dvi -- proste to co se vytvari) a zkusil
to prelozit znovu. Pokud to pomuze, asi bych se dal po chybe nepidil,
nebot pod Unixem jsou demoni a z toho plynou zahady :-).

Jeste si vzpominam, ze pokud v latexovem souboru chybi
\begin{document} nebo \documentstyle, pak se to obcas chova dost
nevysvetlitelne. Stejne tak v pripade, ze ty prikazy lezi nekde
z nejakeho duvodu 'nevhodne'.

Berte muj prispevek jako namet k dalsimu patrani.

p.S> Nepochopil jsem z vasi zpravy, zda se hlasi ****.dvi nebo zda jste
     jmeno dvi-souboru takto 'utajil'.

|                           Ing. Pavel Pinkas                                 |
| Office:                                  |  Private:                        |
|       PICT Prague                        |         Radlik 81                |
|       Institute of Chemical Engineering  |         post Jilove u Prahy      |
|       Technicka 5, Prague 6, 166 28      |         254 01                   |
|       email: pinkasp at vscht.cz            |         Czech Republic           |
|       phone: +42-2 24 35 31 08           |         - no phone -             |
> Na jednom pocitaci v nasi ustavni siti prip pokusu kompilovat
> latexovsky soubor tex nahlasi "can not write on file ****.dvi"

 v minulosti som dostaval podobnu hlasku ked som pouzival TeXShell
a 'enviroment' bol nespravne nastaveny. Ich spravne nastavenie vzdy
pomohlo (vzdy to bolo treba, ked som prechadzal na vyssiu verziu
TeXShellu).

      Darmo Juraj
      Institute of Electrical Engineering
      Slovak Academy of Sciences