METAFONTBOOK a TEXBOOK na siti

Petr Kucera pkucera at hunter.math.muni.cz
Thu May 16 10:46:12 CEST 1996

> Mam oboje. Jedine, co chyby jsou obrazky lvicka a kocicky. Pokud mate zajem,
> napiste.

Mam zajem o lvicka a kocicku a proto pisi. Pri prekladu mi schazel nejaky
font, myslim ze to byl cstex10. Nevite nahodou co tam ma byt?

        Dekuji za odpoved.

        S pozdravem Petr Kucera.
> 								Jiri Novak

                  * cele jmeno: Petr Kucera                 *
                  * telefon   : 05/44 23 13 53              *
                  * E-mail    : pkucera at hunter.math.muni.cz *
                  * Vek       : Kazdym rokem se meni        *