Symbol telefonu, pocitace

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon May 13 15:58:14 CEST 1996

> a chci se po bezuspesnem patrani na ftp.muni.cz zeptat, zda nevite o
> MF fontu se symbolem TELEFONU a POCITACE.

  O pocitaci nevim, ale telefon jsem si pro vlastni potrebu asi tak pred
pul rokem nakreslil a nevypada uplne nejhur (na to, ze jsem mel z vytvarne
vychovy vzdy dvojku je proto, aby mi nekazila vyznamenani). Font se da
najit v adresari

  ftp://novell.karlin.mff.cuni.cz/users/studenti/kubecek/prase/pub/global/

Jedna se o soubory

  psesym.mf
  psesym8.mf
  psesym10.mf

(pripadne psesym8.tfm a psesym10.tfm). V pripade pouziti na UNIXu doporucuji
nejdrive projet necim, co CRLF zameni za LF, nektere implementace Metafontu
se zlobi, pokud ve zdrojovem textu najdou znak CR. Symbol telefonu je znak
'C' (\char67) v tomto fontu.

                                                           Michal Kubecek