TeX pod OS/2 ???

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri May 3 08:44:52 CEST 1996

On Thu, 2 May 1996 rada at menza.mff.cuni.cz wrote:

> Dobry den,
> mel bych jeden dotaz a prosbu.
> Mam na pocitaci operacni system OS/2 a zajimalo by mne,
> zda-li by nekdo nevedel o TeXu prave k tomuto operacnimu
> systemu. Popr. kde by se dal stahnout.
> Dekuji,
>                         Michal R.
>

> PS: Cestina nutna!!!!!!!!!

Odpovedi, ktere prisly na tento dotaz do konference odkazuji vesmes na
archiv ftp.muni.cz. To je samozrejme spravne. Chtel bych ovsem dodat, ze
CSTeX (tj. mimo jine TeX pro OS/2 s cestinou, coz se zde pozaduje) ma na
archivu ftp.muni.cz pomerne stare zrcadlo: posledni zmena na ftp.muni.cz
obsahuje datum 8. 3. 96, zatimco na primarnim ftp serveru

math.feld.cvut.cz, adresar /pub/cstex

je posledni zmena datovana 30. 4. 96. K CSTeXu vede tez WWW cesticka:

http://math.feld.cvut.cz/olsak/cstex

Na druhe strane je pravda, ze WWW cesticka uvadena panem Mikulikem
umoznuje ziskat dalsi veci ciste pro OS/2, ktere ve stavajicim CSTeXu
nejsou obsazeny.

Petr Olsak