prostredie figure

Ivan Kohutek kohutek at linux1.saske.sk
Fri May 31 07:24:34 CEST 1996

Zdravim,
chcel by som dosiahnut, aby som mal dva obrazky vedla seba
takto:
    MMMMM                               GGGGG
    MMMMM                               GGGGG
    MMMMM                               GGGGG

Obr.1 Mnozina M                  Obr.2 Mnozina G

a pritom chcem pouzit (kvoli cislovaniu obrazkov) prostredie
figure. Ak ho pouzijem, napriek mojej snahe mi tie obrazky
rozstrka kade-tade (predpokladam, ze je to v sulade s akymisi
typografickymi pravidlami) ale hlavne kazdy je samostatne,
nie su vedla seba.

Skusal som pouzit aj minipage:
\begin{minipage}
\includegraphics{....
\end{minipage}
\begin{minipage}
\includegraphics{....
\end{minipage}
ktore sice funguje k (mojej) plnej spokojnosti co sa tyka umiestnenia,
ale zase neviem, ako mu nanutit cislovanie obrazkov.

Spojenie
\begin{minipage}
\begin{figure}

\end{figure}
\end{minipage}
sa skoncilo chybovou hlaskou, z ktorej som vytusil, ze tieto
dve prostredia sa asi neradi vnaraju do seba.

Poradite mi liek?

Vdaka.

P.S mimochodom, o velku rozsirenost Wordu a jemu podobnych sa
o.i. asi zasluzilo aj to, ze kam sa ten obrazok placne, tam je -
aspon priblizne, a nie je nutne patrat v mohutnych (a casto
aj tazko dostupnych) manualoch.

                                        Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu	E-mail: kohutek at linux1.saske.sk
Slovenska akademia vied       	Tel   : ++42-95-633 81 15
Watsonova 47                  	Fax   : ++42-95-633 71 08
043 53 Kosice
Slovenska republika