Ghostscript

Pavel Lisy pavel at tmapy.anet.cz
Wed May 22 08:21:23 CEST 1996

Dobry den,

mam dotaz, ktery se tak uplne netyka teto konference, ale jsou v ni
myslim lide, kteri s gs pravidelne pracuji.

Nainstaloval jsem si na LINUX-ovy server GS prelozeny s device
dnj650c --- pro plotr Design Jet 650 C. Vkladaji se do nej role
siroke 36 palcu. Z toho vychazi muj problem. Kdyz chci neco na plotr
vytisknout musim nastavit velikost strany (-sPAPERSIZE). Jelikoz mapy
maji vetsinou nestandardni formaty, pral bych si aby gs nebo mnou
napsany script poznal (z BoundingBox) a nastavil presnou velikost,
jinak z plotru vyleze moc prazdneho papiru a teprve na konci vlastni
obrazek.

Zadrhel je v tom, ze se mi nedari nastavit nestandardni velikost
strany. gs si hlida nekolik klicovych slov (a0, a1, ... b0, b1, ...,
letter, ...). Prepinac  -gXXXxYYY zda se zabira pouze pro display,
ale ne pro plotr, navic nevim v jakych jednotkach je zadavan
(pixelech nebo pointech?) Kdyz jsem se pokusil do definice formatu
dopsat vlastni napr. /user ... (napsal jsem to na dvou mistech, ktera
mi pripadala jako definice formatu), ale gs hlasil pro mne jiz
nepochopitelnou chybu.

1. Je mozne nastavit user defined format pro tiskarnu?
2. Jak?
3. Proc to neni mozne, kdyz to pro display jde (napr. gsview pro
   linux velikost pozna a automaticky se na ni nastavi, gsview32 pro
   Win ma v definici formatu strany "User defined..."? Je v tom
   principialni rozpor???
4. Kde se mam pripadne ptat, muzete mne nekdo doporucit jinou
   konferenci? Zkousel jsem news, ale poslal jsem dotaz vcera a
   dnes tam jeste neni.
   BTW jak vam news funguji? Zkousel jsem vic Cz serveru, ale lisi se
   v poctu zprav (nekdy dost vyrazne), tak nevim, ktery je vlastne
   nejaktualnejsi. Navic se mi vlastne jen do jednoho podarilo zpravy
   odeslat, ostatni hlasily jakousi chybu "bad ID ..."

S diky za namety i reseni

Pavel Lisy

  Pavel Lisy --- system administrator (SUN, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.         tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957         tel. +42 49 673180
   M A P Y                500 02 		E-mail: milan at tmapy.anet.cz
    |___|                 Czech Republic
                          Europe