SliTeX a kurziva - funguje to!

Radek Sedlacik sedlacik at fzu.cz
Tue May 21 16:21:33 CEST 1996

Dekuji panu Wagnerovi za rady tykajici se SliTeXu.

> Misto \documentstyle pouzivejte \documentclass.

To jsem samozrejme v souboru mel, jen jsem se preklepl v dopise.

> Ja sam SLiTeX nepouzivam, proto jsem si zrejme nevsiml, ze v pocestene
> verzi nejsou .fd popisy pro SLiTeXove fonty. Zkuste pridat za
> \documentclass... prikaz:
>
> \usepackage[OT1]{fontenc}

To bylo nejdulezitejsi, po dodani tohoto prikazu a projeti dvi
souboru programem dviout se objevily spravne SliTeXove fonty s
tucnymi tahy pro blany a dokonce v kurzive.

> Prosil bych take o zaslani nejakeho zdrojoveho prikladu se
> vsemi vychytralostmi, ktere by podle Vas mely fungovat, abych to mohl v
> pristi verzi otestovat. Muzete to poslat anonymnim ftp na ftp.icpf.cas.cz
> (193.84.116.4) do /wagner/incoming

Bohuzel Vam s timhle moc nepomuzu, protoze se ve SliTeXu vubec
nevyznam (zkousim to s nim poprve) a z veskerych jeho vymozenosti
pouzivam \begin{slide} a \end{slide} (a samozrejme vysledne fonty
pro blany :-)

Jeste jednou diky,
		Radek Sedlacik.