Male formaty

Ivo Jancik jancik at vszbr.cz
Mon May 20 11:16:58 CEST 1996

Dobry den,

pracoval uz nekdo s malymi formaty v LaTeXu, rekneme A6? Kdyz jsem trochu
zuzil textove telo na pozadovanou sirku, nastal problem se zalamovanim a
takrka na kazde stranecce se vyskytl `overfull hbox'.

Zkousel jsem u  nekterych slov znovu nadefinovat `hyphenation', ale moc to
nepomohlo.

Nevite, jak tento problem resit, aby vysledek nebyl ovsem moc roztahany na
jednotlive radky? Asi by nebylo moc pekne, jak se to dnes obcas vidi,
vkladat mezery jeste mezi litery v samotnych slovech.

Diky za vyrozumneni ...

                                             * I V O *