Cosi jako \longdownarrow

Jiri Osoba OSOBA at feld.cvut.cz
Mon May 6 16:03:27 CEST 1996

Vazeni pratele (plain)TeXu:

Mam, jak je obvyukle, problem. Sazim tabulku pomoci \halign zhruba
takto:
\halign{\offinterlineskip\strut\vrule\ #\hss\ \vrule&\ #\
\hss\vrule\cr
\noalign{\hrule}
cosi&cosi\cr
\noalign{\hrule}
&\vbox{..cosi velkeho}\cr
\noalign{\hrule}
}

ktera vypada tak, jak chci:

---------------------------------------
| cosi | cosi                         |
---------------------------------------
|      | jakysi velky \vbox, ktery je |
|      | vyssi, nez je jeden radek,   |
|      | asi tak 3-5, nebo 10 radku,  |
|      | to nehraje roli.             |
---------------------------------------

Ja bych chtel do leveho sloupce zaradit svislou sipku, aby se natahla
od shora dolu, asi takhle:

| cosi | cosi                             |
|  |   | jakysi velky ...                 |

Umim tam dar \vrule od shora dolu, ale spka se mi nepodarila.
Nevite nekdo, jak na to ?

                                        J.O.