LaTeX error

Filip Kadlec kadlec at admin.cnrs-orleans.fr
Fri May 3 11:27:22 CEST 1996

Dobry den.
Instaloval jsem pod Windows (od nuly) cstex a cslatex2e. Postupoval jsem
podle pokynu uvedenych v @ctimne.txt v instalaci (pub/cstex/msdos).
Zvojil jsem variantu i-muj.ba, ale to je, myslim, nepodstatne.
   Zadrhel je nasledujici: spustim preklad a dostanu hlasky:

This is emTeX (tex386), Version 3.14159 [4b] (no format preloaded)
**&C:/EMTEX/BTEXFMTS/CSLATEX C:/TEX/pokus.TEX
(c:/tex/pokus.tex
LaTeX2e <1995/12/01>
Default encoding set to IL2
(/emtex/texinput/latex2e/article.cls
Document Class: article 1995/11/30 v1.3p Standard LaTeX document class
(/emtex/texinput/latex2e/size10.clo)) (sicintro.aux)
No file XL2cmr.fd.

! LaTeX Error: This NFSS system isn't set up properly.

See the LaTeX manual or LaTeX Companion for explanation.
Type  H <return>  for immediate help.

l.3 \begin{document}

?

Z immediate helpu moc chytry nejsem. Do LaTeX manualu (Lamport) jsem
se dival, tam jsem explanation nenasel. LaTeX Companion nemam. Soubor
Xl2cmr.fd vsak mam, je v C:\emtex\TEXINPUT\LATEX2E\CSLATEX, tak jak
ho tam umistila instalace.
       V cem je tedy zadrhel? Poradte, prosim, kdo tomu rozumite lepe
nez ja. Dekuji predem.
                     Filip Kadlec