Odstavec

Peter Bandzuch fyzipban at savba.savba.sk
Fri May 3 11:13:23 CEST 1996

Dobry den.
 Pouzivam LaTeX2e a som zaciatocnik a potreboval by som radu.
 Viackrat sa mi vyskytla potreba makra, krore by odsadzovalo
 text v druhom a nasledujucich riadkoch o zadanu hodnotu
 (nieco ako v thebibliography).
 Ako parametre by som zadal dlzku odsadenia a text. Napr.
 \makro{2cm}{text1 - text, text, text, ..., koniec}
    a vyzeralo by to takto :
 text1 - text, text,....
     text,text,...
     text,text,...
     text,text,..., koniec

 Ak je niekde poruke take makro, dajte mi prosim vediet.
 Srdecna vdaka,
              P.B.
Peter Bandzuch                         e-mail : fyzipban at savba.sk
Institute of Physics,SAS,              phone  : +42 (7) 3782135
Dubravska cesta 9,                     fax    : +42 (7) 376085
84228 Bratislava,
Slovak Republic