radkovani

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Mon Mar 18 10:42:20 CET 1996

>Vazeni kolegove TeXiste!
>
>	Mam takovy celkem hloupy dotaz, a to jak se da zjemnit radkovani v
>TeXu. Standartni prikaz, ted si momentalne nevzponemu jak se jmenuje, mi
>nefungoval tak jak jsem chtel.
>
>	Predem dekuji za jakoukoliv odpoved.
>
>	S pozdravem:

Jsou k tomu zadavany tri parametry
\baselineskip \lineskip a \lineskiplimit
Prvni dve jsou lepidla, treti delka. Vzdalenost ucari se nastavi na
\baselineskip, pokud je potom radkovy  proklad mensi nez \lineskiplimit.
Jinak se nastavi radkovy proklad na \lineskip.

Radkoveho prokladu -1pt u 10bodoveho pisma  dosahnete napriklad  volbou
\baselinbeskip=9pt, \lineskiplimit=-1pt \lineskip=-1pt, . . .

               Václav Studený