Tlac na DeskJet 600.

Anna Svedova comcasve at savba.savba.sk
Mon Mar 18 10:32:53 CET 1996

> Dobry den.
>   Prave som si nainstaloval csTex z math.feld.cvut.cz a mam maly problem.
>  Este sa dobre v Tex-u nevyznam a je tam ma mna privela konfiguracnych
>  suborov. Potreboval by som zmenit vystup z Tex-u z LaserJet na DeskJet 600
>  a neviem nejako najst ten spravny konfiguracny subor.
>  Vopred dakujem za info.
>  S pozdravom,
>                  Peter Bandzuch

Dobry den,

nemam osobne skusenosti s tymto typom tlaciarne,
ale v dvidrv.doc som sa docitala, ze driver dvihplj
sluzi aj pre typ DeskJet. Ak chcete pouzivat 600 DPI
fonty, treba zmenit subor tiskarny.bat v adresari
emtex\mnu.
Konktretne premennu LIB:
- v mieste
:Laser3
set LIB=ljh

Dalej treba v adresari emtex\fonts vygenerovat ljh_more.fli:
    fontlib /c ljh_more

Dufam, ze Vam to pomoze.

 S pozdravom
        Anna Svedova

Anna Svedova				E-mail: svedova at savba.sk
Computing Center of                     Phone:  +42 (7) 378 2288
the Slovak Academy of Sciences          Fax:    +42 (7) 375 881
842 35 Bratislava, Slovak Republic      Snail:  Dubravska 9