AmSTeX

Petr Mikulik mikulik at labs.polycnrs-gre.fr
Sun Mar 17 19:14:46 CET 1996

>V soupisu literatury (Refs)
>v AmSTeXu potrebuji vynechat autora (jde o stale
>tehoz autora) a potrebuji se zbavit
> (a) standardni interpunkce
> (b) prislusne pruzne mezery pred dalsi polozkou

>Omezujici podminky: nechci menit styl a nechci
>psat literaturu "ad hoc". Mate nejaky jednoduchy
>napad?

Je-li bibtexovani v amstexu stejne jako v latexu (?), pak beze zmeny stylu
(.bst soubory) to asi nepujde, ledaze by se nejakym programkem (treba v
awku) soubor .bbl "opravil". Ja jsem pred nedavnem menil styl pro citovani
clanku (article) tak, aby to odpovidalo konvencim Physical Review, a
prislusne latexovske .bst soubory jsem pritom trochu zjednodusil; autor by
sel vyhodit vymazanim jednoho snadno identifikovatelneho radku. Upravene
soubory jsou na me WWW strance, bude-li o ne zajem.

***  Petr Mikulik                                                        ***
***    Laboratoire Louis Neel, av. des Martyrs, Grenoble, France         ***
***    mikulik at polycnrs-gre.fr  Tel: (33-)76887426  Fax: (33-)76881191   ***
***  Permanent address:  Dpt. of Solid State Physics, Masaryk University ***
***    mikulik at sci.muni.cz                          Brno, Czech Republic ***
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (X-rays,freeware,OS/2,C++,TeX)    ***