PS-Adobe-3

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Fri Mar 15 15:18:59 CET 1996

Microsoft Mail v3.0 IPM.Microsoft Mail.Note
From: Wagner, Zdenek
To:  csTeX
     Jiri Osoba
Subject:  Re: PS-Adobe-3
Date: 1996-03-14 14:29
Message ID: 8FBD1DC3
Conversation ID: 8FBD1DC3

££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

 ---

> Mam pocit, ze to je trochu jinak.
>
> Ten Ctrl-D znaci StartOfJob a cely soubor MUSI koncit opet Ctrl-D. Ma

Ne! Ctrl-D je prevzat z UNIXovych zvyklosti, znamena LOGOFF a pouziva se pro
tiskove servery. Do PostScriptoveho jazyka v zasade nepatri a pri tisku na
lokalni tiskarne (nesitove) by se nemel pouzivat, rada PS tiskaren jej take
interpretuje jako LOGOFF. Proto jej nedava dvips, pokud o to specialne
nepozadate. Tiskarna HP LaserJet 4m umi PostScript i PCL5 a sama se prepina.
Pokud jsou prvni dva znaky %!, pak se soubor povazuje za PS.

> to ten vyznam, ze pokud se to posila do tiskarny ne primo ze souboru,
> ale z programu, ktery to postupne generuje, tak se muze stat, alespon
> me se to pri praci s Ventura Publisher/DOS & HPLaserJetII-PS stavalo,
> ze se do tiskarny natahl prolog (definice cestiny), pak pocitac
> nejakou dobu chroustal (bylo to kdysi davno a ryclost nebyla
> nejvetsi) a pak teprve zacal posilat postupne prechroustana data do
> tiskarny. No a kdyz to trvalo moc dlouho, ta pauza, tak tiskarna
> hodila TimeOut a vyresetovala se (nevim, je-li to standardni chovani,

Nastavte si v PS ovladaci nebo primo na panelu tiskarny vetsi Job timeout a
Wait timeout, pak bude vse fungovat. Dale musite nastavit nekonecny Retry,
aby se Vam nehlasil Out of paper nebo se nehlasila chyba pri tisku narocnych
obrazku. Jinak se skutecne tiskarna obava, ze vystup vyhynul a dalsi soubor
by mohl by fatalne zmrsen tim, co dobehlo jen do poloviny.

> ale kdyz do ni 5 minut nic neproilo, tak si myslela, ze neco
> uhynulo). Byly s tim problemy a podarilo se to vyresit tim Ctrl-D na
> zacatku a konci kazdeho JOBu.

To byla nahoda, ale zadna nahoda se neda predem vyloucit.