PS-Adobe-3

Jan Dvorak dvorakj at karlin.mff.cuni.cz
Wed Mar 13 12:19:28 CET 1996

Dobry den,

Jan Zeman pise:

> pred nekolika dny tu probehla zprava o pokusu vytisknout PS soubor jez
> ma v zahlavi napsano, ze se jedna o verzi 3 PostScriptu.
>  Vcera jsem se dostal pred stejny problem. Ziskal jsem pres WWW
> PS soubor, jehoz zahlavi vypada takto:
>
> %!PS-Adobe-3.0
> %%Creator: Windows PSCRIPT
> %%Title: Microsoft Word - 24-2ANNB.DOC
> %%BoundingBox: 18 23 577 819
> %%DocumentNeededResources: (atend)
> %%DocumentSuppliedResources: (atend)
> %%Pages: (atend)
> %%BeginResource: procset Win35Dict 3 1

> [...]
Podival jsem se na tenhle mail od Vas pres radu terminalu, a zjistil jsem,
ze ten soubor Vam zacina znakem Ctrl-D, neboli kod 04. Jenze to pak neni
PostScriptovy soubor, ten musi (dle specifikace) zacinat znaky %!. Je mozne,
ze nektere DOSovske nebo Wokenni programy takovehle odchylky akceptuji,
ale neni to standardni.

Takze prvni krok k naprave by bylo vzit nejaky editor a uvest zacatek
souboru do poradku.

Mimochodem, dle mych dlouhodobych pozorovani je asi tak 80% problemu s tiskem
souboru zejmena v heterogennich pocitacovych sitich zpusobeno tim, ze se
pri predavani souboru na jeho zacatek nebo konec prida nejaky tajemny znak
navic.

			Jan Dvorak, <http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/>