Posunuti obrazku doleva

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Mar 11 10:48:52 CET 1996

> mam obrazek v PostScriptu, ktery je o neco sirsi, nez sirka textu,
> tedy na prave strane precniva. Nechci ho uz zmensovat, s precnivanim
> jsem se smiril, ale byl bych radeji, kdyby precnival VLEVO, ne
> VPRAVO. Obrazek mam vnoren do textu takto:
>
> \begin{figure}
> \epsfbox{soubor.eps}
> \end{figure}
>
> Muze mi nekdo prosim poradit, jak bych mohl obrazek posunout doleva?
> Pouzivam dvousloupcovou sazbu.

Melo by stacit

  \vskip 3.00 mm
  \epsfxsize=\hsize
  \epsfbox{soubor.eps}
  \vskip 3.00 mm

(tedy alespon pokud vas EPSF.STY funguje stejne jako EPSF.TEX, coz by mel).
Pokud byste ho nechtel zmensovat a chtel, aby precnival doleva, pak treba

  \vskip 3.00 mm
  \hbox to\hsize{\hss\epsfbox{soubor.eps}}
  \vskip 3.00 mm

Pokud byste chtel, aby precnival na obe strany, pak dejte \hss i doprava
Vskip 3.00 mm je hodnota kterou, jsem strelil od boku, upravte si ji
podle vlastni potreby (nebo mozna muzete pouzit i to \begin{figure}).
\hbox to\hsize misto \line pisu proto, ze z vaseho mailu usuzuji, ze
pouzivate LaTeX (ackoli, jak je v kraji zvykem, se o tom nezminujete).

                                                      Michal Kubecek