TEXTFM

Josef Krob jokr at manwe.phil.muni.cz
Fri Mar 8 17:10:05 CET 1996

At 14:09 8.3.1996 +0100, you wrote:
>V jednom manualu firmy Aple jsem cetl: napisete-li program, dostanete od
>uzivatelu zajiste spostu pripominek k jeho vylepseni. Pokud je budete chtit
>vsechny akceptovat bude vas program vetsi a pomalejsi. Je proto potreba si
>rozmyslet zda stoji za to, stary program vylepsovat.
>
>Otazka nasleduje:
>Muzetemi,prosim, nekdo poradit kde mam nastavit hodnotu a  ktere promene aby
>96. TeX  hledal .tfm metriky nejen ve vsech podadresarich EMTEXDIR\TFM ale i
>v aktualnich adresarich? Dekuji. Predpokladam, ze to bvude vhodne zvolena
>hodnota TEXTFM v TEXSET.BAT.

castecne zalezi na tom, jaky shell pro TeX pouzivate. (TexShell 2.71, MNU,
Windows+texmex, ...). V prvnim a poslednim pripade v zavorce uvedenych
funguje napr. nastaveni systemove promenne, kterym se docili cteni metrik z
podadresaru aktualniho adresare
SET TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.\!
                            ^^^
--- a melo by tomu tak byt i jinde.