ADOBE 3.0

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Fri Mar 8 16:31:40 CET 1996

Microsoft Mail v3.0 IPM.Microsoft Mail.Note
From: Wagner, Zdenek
To:  arnost
     csTeX
Subject:  Re: ADOBE 3.0
Date: 1996-03-08 14:15
Message ID: A0BFFF50
Conversation ID: A0BFFF50

££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££££

 --
> jeste trochu podrobnejii, framemaker produkuje postscript s americkou
> velikosti stranky a tiskarny s evropskou velikosti se leckdy bouri,

To je obecny rys vsech programu, nejenom tech, ktere produkuji postscript.
Od toho ma kazda tiskarna tlacitko Continue, po jeho stisknuti pouzije ten
papir, ktery v zasobniku ma.

> jinak samozrejmene existuji soubory, ktere ghostview prohledne a
> tiskarna je nevytiskne (zejmena pokud jsou v ghostview pritomny fonty
> jine nezli obvykle), ale hustsi jsou priklady opacne (t,j, tiskarna

Postscriptova zarizeni se nad neznamymi fonty prilis nebouri, ale nahradi je
svym standardnim fontem, coz je obvykle Courier. Neco se tedy vytiskne, ale
skoro vzdy to vypada ohavne. Doporucil bych zapnout PostScript Errors On,
pak se pozna, proc si tiskarna stezuje.