noty

Frantisek Chvala CHVALA at iee.cas.cz
Thu Mar 7 16:19:18 CET 1996

> A dela ty obvloucky TeXove, nebo nejakym pomocny programem?
>
>                Vaclav Studen

Bitmapy ligatur jsou v jednom z fontu, jez balik obsahuje.
Pro zajimavost poznamenejme, ze vysledny dvi-soubor dostaneme
nasledujicim zpusobem: zdrojovy text zpracujeme programem musixtex,
pak uzijeme jakysi program, jehoz nazev jsem zapomnel, ale
v dokumentaci si ho prectete, a nakonec jeste jednou spustime
musixtex.
Nektere ze zdrojovych textu, ktere se jako priklady v baliku
nalezaji, jsem si pred casem zkusil zpracovat, a uspel jsem.

                 Frantisek Chvala