sirotky, vdovy

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Mar 26 09:21:52 CET 1996

Dobty den,
Fotmatuji nejaky  clanek a provblemy s odstranenim vdov a sirotku
(alespon myslim, ze se to tak v typografii rika). Myslim, ze existuje
nejaky prikaz, ktery zajisti, ze bude strana mit o jeden radek vic,
ale nemohu ho nikde najit. Potrbuji se zbavit toho, ze na mi posledni
radek odstavce pretece na druhou stranu.

Potom bych se jeste zeptal k LaTeXu, k prostredi figure. Mam dva
obrazky, ktere jsou na jedne strance, ale nejsou zas tek velke, aby
se na tu stranu neveslo alespon 8 radku textu, ktere mi potom na
dalsi strane prebyvaji. Nevim jak zaridit, aby mi ten text povolil k
tem obrazkum dat.

Dekuji                    jiri hospodka