novinky v CSTeXu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Mar 19 12:38:22 CET 1996

Vazeni TeXiste,

dnes jsem v CSTeXu udelal nekolik podstatnych zmen.

1. Zavedl jsem knihovny p6l_more.fli a lj_more.fli pro 180 a 300dpi
obsahujici rastry PostScriptovych fontu ve velikostech 10pt, 9pt, 8pt a
dale magstepy: h, 1, 2 a 3. Tyto knihovny lze s vyhodou pouzit pro
manipulaci s dokumentem s PSovymi fonty v emTeXovych ovladacich.
Nedoporucuji pro finalni tisk. Zde je lepe pouzit dvips, ktery tyto
rastry nepouziva.

2. Vytvoril jsem podmnozinu CSTeXu, tzv. "MiniTeX", jehoz instalacni
varianta se vejde na tri diskety a po rozbaleni to ma cca 10MB. Jedna se
o tri ZIPy minitex1.zip, minitex2.zip a minitex3.zip. Obsahuji zcela
funkcni podmnozinu CSTeXu pro DOS:

* programy tex186, tex386, mf186 a mf386 a nutne podpurne programy.
* formaty csplain, cslatex a csltx209
* ovladace dviscr, dvidot, dvihplj a dvips
* mnu
* csfonty a podporu cs PostScriptovych fontu

Podrobneji viz infomini.txt na math.feld.cvut.cz/pub/cstex/msdos

3. Inicializace formatu muze probehnout az tesne pred prvnim pouzitim
formatu z nabidky MNU.

4. Drobne opravy v cspsfonts.zip

Podrobneji o zmenach, viz math.feld.cvut.cz/pub/cstex/zmeny.txt

Prijemne TeXovani preje

Petr Olsak