CSTeX pro EPM

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Fri Mar 1 13:38:27 CET 1996

Davam k dispozici makra pro editor EPM, ktera do tohoto volne sireneho
OS/dvojkovskeho editoru dodavaji mnoho uzitecnych funkci pro TeXovani.
Snazil jsem se o jakesi zkombinovani moznosti z baliku CSTeX MNU pro DOS,
TeXshellu, EPMTeXu, emacsu a pmgrafu.

Aktualni verzi baliku "CSTeX pro EPM" si muzete stahnout z me WWW stranky:
http://www.sci.muni.cz/~mikulik/os2.html#WarpTeX

Krome toho tamtez najdete modul  os2.zip  pro distribuci CSTeXu'96, v nemz
popisuji to, co je (ci co si myslim ze je) potreba udelat pro uplnou
instalaci TeXu pod OS/2. Bylo by dobre, kdyby v nem uvedene informace
nekdo overil a pripadne doplnil, aby se tento modul mohl zahrnout do
standardni distribuce CSTeXu'96. Nejlepe bude, kdyz mi mailnete Vas nazor
(pouzijte subject: "modul os2.zip").

CSTeX pro EPM obsahuje:
 - pristup ke standardnim emTeXovskym programum pres menu,
 - TeXovani se spousti nezavisle na editoru (spolu s dvipm
   tak vznika "rizeny, fazove zpozdeny WYSIWYG"),
 - vyhledavani chyb a informace o Warnings,
 - moznost preTeXovani aktualniho odstavce,
 - hypertextova dokumentace pro LaTeX2e,
 - vybalovaci LaTeXovska menu,
 - zvyraznena syntaxe,
 - recka klavesnice,
 - atd.

Pozn: z vyse uvedenych duvodu uz tedy nepouzivam TeXshell, jak jsem donedavna
tvrdil na sve WWW strance, a prislusne pasaze jsem tam tedy upravil.

***  Petr Mikulik                                                     ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University          ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                      ***
***  mikulik at sci.muni.cz  tel (42-5-)41129378  fax (42-5-)41211214    ***
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (X-rays,freeware,OS/2,C++,TeX) ***